Sunday, July 29, 2012

Kami Anak Comel

Kejap saja anak-anak si comel ni dah berusia sebulan setengah, makin besar dan semakin nakal.  Masih breastfeed. Teruk mak dia dikerjakannya, hilang shape dah. Now terpaksa campur dengan makanan kalau tak luruh terus badans si comel.


chackkkkk...... nama saya Chiko, anak paling nakal dan paling kuat menetek. pantang buka pintu sure saya yang pertama keluar.


tengah fikir ni macam mana nak keluar dari sini.


saya Chiki, tak tahu macam mana saya boleh jadi hitam legam, tapi walau legam sayalah anak kesayangan emak.


nak keluar pun tak dapat, asyik kena kurung saja.


I am Chumi. hihi sayalah yang paling comel dan gebu. saya paling ngam dengan Chiki. walau di hitam tapi dialah abang yang terbaik buat saya.


tak ada antara kami yang ikut rupa emak kami yang comel sesangat tu...


inilah emak kami yang sangat comel. kesian emak terpaksa jaga kami sendirian, sampai sekarang kami masih tak kenal bapak. nasib baik ada Uncle Comot.


Uncle Comot walau pun suka tido tapi dia suka juga bermain dengan kami. dialah penganti bapak.




6 comments:

  1. besar dah cucu awak ye..cucu kami baru nak celik mata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel-comelkan walaupun kucing kampung. cucu miker seminggu lagi boleh lah melihat dunia.

      Delete
  2. alololo comeilah ciki, ciko, cumi ---> tapi uncle comot tetap macho :)

    ReplyDelete
  3. norharyanisanusi21/9/12 13:09

    hahaha...
    kesian comel
    comot kuat tido!sama la dgn comot kk...hehehe

    ReplyDelete